dagje rijden naar virginia beach

28 april 2015 - Virginia Beach, Virginia, Verenigde Staten

vandaag hebben we besloten om een lange dag te rijden omdat we eindelijk lekker weer wilden. we zouden niet zoveel shoppen onderweg maar daar hebben we ons niet zo goed aan gehouden. daardoor kwamen we te laat aan op de camping. hij was al dicht en toen stonden we daar in de middle of nowhere. we zagen een vrouw in een auto en besloten aan haar te vragen of zij nog iets wist. ze zou voor ons bij een camping dicht in de buurt. toen zij dat ging doen stonden we dus daar. ze kwam wel terug alleen de camping was al dicht. ze vertelde dat ze nog wel een ander plekje wist maar dan moesten we wel achter haar aan rijden. we besloten dat te toen want we hadden anders niks. toen we een stukje opweg waren werden we aangehouden door de politie, dat was gelukkig voor controle. de vrouw reed door maar kwam later weer terug. de politie vroeg of we met haar meereden en wij vertelde ons verhaal. de politie kende haar en haar rijbewijs was ook al afgepakt. we besloten dus maar om weg te gaan. die avond kwamen we laat aan bij een hotel waar we lekker konden slapen.